Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh – Bc. Iva Vaňková
Bc. Iva Vaňková
Diplomová práce
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Designing an internet marketing strategy when launching a project on the market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem s využitím sociálních sítí a blogu. Tématem diplomové práce je návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh. Hlavním cílem diplomové práce bylo připravit plán internetové komunikace konkrétního projektu mikropodniku, zhodnotit dosažené výsledky na základě plnění plánu a navrhnout doporučení pro další postup při tvorbě strategie …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Internet marketing using social networks and a blog. The main goal of the diploma thesis was to prepare an internet communication plan for a specific micro-enterprise project, evaluate the achieved results based on the implementation of the plan and propose recommendations for further steps in creating a project internet communication strategy. In order to fulfill the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Martina Kubíčková -
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
Alena Farková -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Virální marketing komunikační strategie firmy.
Anna Šedová -
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
Matyáš Vlk -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář
Název
Vložil
Vloženo
Práva