Hodnocení prvků manažerské komunikace – Mgr. Lenka Štrimpflová, MBA
Mgr. Lenka Štrimpflová, MBA
Diplomová práce
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Hodnocení prvků manažerské komunikace“ se skládá z teoretické a empirické části. Teoretická část, která je členěna do tří hlavních kapitol, vymezuje především základní pojmy, které jsou úzce spojeny s problematikou managementu, komunikace a komunikace v organizaci. V první kapitole je uveden přehled cílů práce a použitých metodických postupů pro jejich dosažení. Druhá …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "Evaluation of elements of managerial communication" consists of from the theoretical and empirical part. The theoretical part, which is divided into three main chapters, defines the basic concepts that are closely related to the issues of management, communication and communication in the organization. The first chapter provides an overview of the objectives of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k. s. Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Komunikace v organizacích působících v oblasti kultury a umění
Lubomír Štecha -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová
Název
Vložil
Vloženo
Práva