The Importance of Managing eWOM in the Hotel Industry – Tomáš Horák
Tomáš Horák
Diplomová práce
The Importance of Managing eWOM in the Hotel Industry
The Importance of Managing eWOM in the Hotel Industry
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jak potenciální zákazník hotelu vnímá různé druhy odpovědí daného hotelu na negativní online recenze a následná identifikace možného využití těchto poznatků k zefektivnění managementu online recenzí v hotelnictví. Byly objeveny tři základní druhy odpovědí hotelu na negativní recenze (tj. žádná odpověď, defenzivní odpověď a konstruktivní odpověď). Metoda experimentálního …víceAbstract:
The goal of this thesis is to investigate the effects of different hotel response strategies to negative user-generated electronic word of mouth on online travel guide sites and subsequently to identify managerial implications that would lead to an effective online review management in the hotel industry. Three basic response strategies to a negative review were identified: no-response strategy, defensive …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2014
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Chris Pearce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Skutečný problém falešných online recenzí
Patrik Bucher -
Osobnostní charakteristiky a online recenze
Ondřej Uldrijan -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Adaptace a pilotní replikace experimentu: Důvěryhodnost negativních online recenzí (Craciun & Moore, 2019)
Lucia Režnáková -
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
Karolína Králová