Marcel Zahradník

Master's thesis

Marketingový audit marketingové a prodejní strategie výrobců řetězových pil na českém trhu

Marketing Audit of Marketing and Sale Strategy of Chain Saw Producers on the Czech Market
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza a srovnání marketingových a prodejních strategií hlavních výrobců jednomužných motorových pil na českém trhu. Úvodní kapitola je zaměřena na teorii v oblasti marketingového plánování, seznamuje s marketingem jako nástrojem k uspokojování potřeb zákazníka a charakterizuje hlavní části marketingového plánu. Následující kapitoly se zabývají historií a současností motorových …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis and comparison of marketing and sales strategies of the main producers of chainsaws in the Czech market. The introductory chapter is devoted to the theory of market planning. It introduces marketing as an instrument for the satiation of needs of a customer, moreover, it also characterizes main parts of the marketing plan. The following chapters deal with the history …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2011

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Marcel Riedl, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses karpwd karpwd/2
25/5/2011
Folders
Files
Mach, J.
25/5/2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.