Marketingový audit marketingové a prodejní strategie výrobců řetězových pil na českém trhu – Marcel Zahradník
Marcel Zahradník
Diplomová práce
Marketingový audit marketingové a prodejní strategie výrobců řetězových pil na českém trhu
Marketing Audit of Marketing and Sale Strategy of Chain Saw Producers on the Czech Market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza a srovnání marketingových a prodejních strategií hlavních výrobců jednomužných motorových pil na českém trhu. Úvodní kapitola je zaměřena na teorii v oblasti marketingového plánování, seznamuje s marketingem jako nástrojem k uspokojování potřeb zákazníka a charakterizuje hlavní části marketingového plánu. Následující kapitoly se zabývají historií a současností motorových …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis and comparison of marketing and sales strategies of the main producers of chainsaws in the Czech market. The introductory chapter is devoted to the theory of market planning. It introduces marketing as an instrument for the satiation of needs of a customer, moreover, it also characterizes main parts of the marketing plan. The following chapters deal with the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAHRADNÍK, Marcel. \textit{Marketingový audit marketingové a prodejní strategie výrobců řetězových pil na českém trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařská. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/karpwd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program:
Lesní inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková
Název
Vložil
Vloženo
Práva