Bc. Natálie Kratochvílová
Master's thesis
Obraz města a jeho komunikace
City image and its communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vzájemným propojením obrazu města a jeho marketingové komunikace v souvislosti nových trendů. Teoretická část je jednak rozborem vztahu fyzické i mentální podoby města a jejich vlivu na image lokality, a jednak analýzou marketingové komunikace měst v dnešní době. Jednotlivé části se pak propojují v zaměření na fenomén městských průvodců, který je poté aplikován v části praktické …moreAbstract:
The thesis deals with the interconnection of the city image and its marketing communication in the context of new trends. The theoretical part is an analysis of the relationship between the physical and mental form of the city and their influence on the image of the destination, and an analysis of the marketing communication of the cities today. The individual parts are then interconnected in the focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gp5cd/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
Lucie Zapletalová -
Marketingová komunikace městské knihovny
Aneta Liberdová -
Marketingová komunikace Městského muzea a galerie Břeclav
Leona Nagy -
Marketingová komunikace městského obvodu Slezská Ostrava
Denis Velčovský -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Analýza marketingové komunikace městského dopravního podniku
Filip Koštěl