Mgr. Barbora ŠOPÍKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti"

Marketing communication of summer film school in Uherské Hradiště
Anotace:
Mým cílem je přinést přehled o filmovém festivalu, analýzu dosavadní prováděné marketingové komunikace, podrobněji identifikovat jejich návštěvníky, charakterizovat poslední ročník letní filmové školy, její propagaci a integrovaný komunikační mix. V mé práci raději aplikuji analýzu praktických informací získaných vlastním průzkumem do praxe, než popis teoretických poznatků, týkajících se marketingové …více
Abstract:
Film festivals have always been very popular with spectators from the public and therefore they bave significant impact on culture, scholarship and tourism. They can also bring a financial effect and offer a possibility of creating new short-term job opportunities. Film festival is a subject wleich needs to be well promoted so that it could find its future customers. It has become a sensible choice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2005
Identifikátor: 587

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2005
  • Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠOPÍKOVÁ, Barbora. Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti". Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.