Mgr. Barbora ŠOPÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti"

Marketing communication of summer film school in Uherské Hradiště
Abstract:
Mým cílem je přinést přehled o filmovém festivalu, analýzu dosavadní prováděné marketingové komunikace, podrobněji identifikovat jejich návštěvníky, charakterizovat poslední ročník letní filmové školy, její propagaci a integrovaný komunikační mix. V mé práci raději aplikuji analýzu praktických informací získaných vlastním průzkumem do praxe, než popis teoretických poznatků, týkajících se marketingové …more
Abstract:
Film festivals have always been very popular with spectators from the public and therefore they bave significant impact on culture, scholarship and tourism. They can also bring a financial effect and offer a possibility of creating new short-term job opportunities. Film festival is a subject wleich needs to be well promoted so that it could find its future customers. It has become a sensible choice …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2005
Identifier: 587

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠOPÍKOVÁ, Barbora. Marketingové komunikace filmového festivalu "Letní filmová škola v Uherském Hradišti". Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.