Daria Lukyanenko
Bachelor's thesis
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
Utilization of Artificial Intelligence in Marketing
Abstract:
Abstrakt V digitálním věku, kdy technologie neustále postupují vpřed, se umělá inteligence (AI) stává neodmyslitelnou součástí marketingových strategií, zvláště v prostředí sociálních médií. Tato práce se zaměřuje na prozkoumání, jak umělá inteligence transformuje marketing na sociálních sítích a jaké konkrétní aplikace AI přinášejí obchodním značkám největší přínosy a potenciální rizika. Metodika …moreAbstract:
Abstract In the digital age, where technology continually advances, artificial intelligence (AI) has become an integral part of marketing strategies, especially within social media environments. This thesis explores how AI is transforming marketing on social networks and which specific applications of AI bring the most benefits and potential risks to business brands. The methodology of the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Josef Vojta
- Reader: Libor Pavera, prof. PhDr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUKYANENKO, Daria. \textit{VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V~MARKETINGU}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/kb6bw2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights