VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU – Daria Lukyanenko
Daria Lukyanenko
Bakalářská práce
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
Utilization of Artificial Intelligence in Marketing
Anotace:
Abstrakt V digitálním věku, kdy technologie neustále postupují vpřed, se umělá inteligence (AI) stává neodmyslitelnou součástí marketingových strategií, zvláště v prostředí sociálních médií. Tato práce se zaměřuje na prozkoumání, jak umělá inteligence transformuje marketing na sociálních sítích a jaké konkrétní aplikace AI přinášejí obchodním značkám největší přínosy a potenciální rizika. Metodika …víceAbstract:
Abstract In the digital age, where technology continually advances, artificial intelligence (AI) has become an integral part of marketing strategies, especially within social media environments. This thesis explores how AI is transforming marketing on social networks and which specific applications of AI bring the most benefits and potential risks to business brands. The methodology of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Josef Vojta
- Oponent: Libor Pavera, prof. PhDr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva