Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's – Natálie KARDOŠOVÁ
Natálie KARDOŠOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Customer satisfaction with services provided by selected McDonald's restaurant
Anotace:
Cílem výzkumu bakalářské práce je zpracovat charakteristiku vybrané provozovny McDonald's v Plzni včetně poskytovaných služeb a zhodnotit spokojenost zákazníků se službami této provozovny. Dílčím cílem je charakterizovat používané nástroje marketingové komunikace. Při výzkumu autorka využila poznatky získané dlouhodobým pozorováním během svého zaměstnání ve vybrané provozovně McDonald's. Metodami, …víceAbstract:
The objective of the thesis research is to process the characteristics of the selected McDonald's restaurant in Pilsen, including the provided services, and to evaluate customer satisfaction with services provided by this restaurant. The partial objective is to characterize the used tools of marketing communication. In her research, the author used the knowledge gained from long-term observation during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARDOŠOVÁ, Natálie. Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí