Aplikace game-based learning v MATLAB – Michal Vymazal
Michal Vymazal
Bakalářská práce
Aplikace game-based learning v MATLAB
Game-based learning application in MATLAB
Anotace:
Bakalářská práce "Aplikace game-based learning v MATLAB" se orientuje na oblast game-based learning a výukových digitálních her. První teoretická část shrnuje základní pojmy a sleduje problémy se zavedením game-based learning do praxe. Práce se zaměřuje na game-based learning jako na moderní metodu vzdělávání, kterou využívá řada odborníků z praxe a potvrzuje výhody jejího použití při výuce. Další …víceAbstract:
Bachelor´s thesis "Application of game-based learning in MATLAB" is oriented on the area of game-based learning and educational digital games. First theoretical part summarize basic concepts and follow problems with the implementation of the game-based learning to the practice. The thesis focuses on game-based learning as the modern method of education, which is used by many experts from practice who …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vymazal, Michal. Aplikace game-based learning v MATLAB. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie
Práce na příbuzné téma
-
Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
Renáta Šajnarová -
Game-based learning: Příklady dobré praxe a návrh výukové počítačové hry
Filip Šelong -
Game-based learning: charakteristika a vývoj
Dominika Kopčanská -
Digitální hra - umění, nebo řemeslo?
Petr Eric Hofmann -
Návrh libreta pro tematickou digitální kolekci: Hra Karla Čapka R.U.R.
Kateřina Procházková -
Komunikační rozhraní v softwaru MATLAB pro sběr dat ze systému ELVIS
Kateřina Gecová -
Modelování v MATLABu jako nástroj efektivní výuky ternárních systémů v oborech materiálového inženýrství
Michal Madaj