Andrei Nikolaev
Bakalářská práce
Marketingový plán podniku
The plan of marketing of a company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro společnost XY, s.r.o., na základě výstupů z analýz podniků: makro, mikro prostředí a SWOT analýzy. Ze získaných výsledků následně bude formulována marketingová strategie a rozpočet pro stanovení kontrolních mechanismu navrženého plánu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí: teoretické, ve které se provádí hodnocení metodik pro tvorbu marketingového …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the proposal of marketing plan for company XY, s.r.o, based on outputs from analyzes of companies: macro, micro environment and SWOT analysis. Subsequently, the marketing strategy and budget for the determination of control mechanisms of the proposed plan will be formulated. The bachelor thesis consists of two parts: the theoretical one, in which the evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva