Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace – Bc. Karolína Hlaváčková
Bc. Karolína Hlaváčková
Diplomová práce
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
The importance of territorial marketing for the sustainable development of the destination
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Význam teritoriálního marketingu na udržitelný rozvoj destina-ce Litomyšl“ je analyzovat využití nástrojů teritoriálního marketingu a navrhnout doporučení pro zlepšení. První část je zaměřena na teoretické pojmy a hlediska různých autorů k pochope-ní problematiky. V druhé části jsou identifikováni hlavní aktéry cestovního ruchu v Litomyšli, strategii a použité marketingové …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis "The importance of territorial marketing for the sustainable development of the destination Litomyšl" is to analyze the use of territorial marketing tools and propose recommendations for improvement. The first part is focused on theoretical con-cepts and perspectives of various authors to understand the issue. The second part identifies the main players in tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/txadz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Herbočková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová