VYUŽITÍ HRY A AKTIVIZUJÍCÍCH METOD JAKO PROSTŘEDKU ZLEPŠENÍ ÚROVNĚ ZNALOSTÍ ANGLICKÉHO JAZYKA – Monika MITANOVÁ
Monika MITANOVÁ
Bakalářská práce
VYUŽITÍ HRY A AKTIVIZUJÍCÍCH METOD JAKO PROSTŘEDKU ZLEPŠENÍ ÚROVNĚ ZNALOSTÍ ANGLICKÉHO JAZYKA
THE USE OF THE GAMES AND ACTIVATING TEACHING METHODS AS A MEAN OF IMPROVING THE ENGLISH LANGUAGE LEVEL
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hru a přehled alternativních a aktivizujících metod a jejich efektivitu při výuce cizího jazyka v rámci volnočasové aktivity. Poukazuje na historický vývoj a filosofii českého a zahraničního pedagogického systému. Jsou zde uvedena jména některých významných pedagogů, kteří dali základ alternativním a aktivizačním metodám. Za zmínku také stojí také vědecké poznatky z …víceAbstract:
The bachelor´s work is an overview of games and activating and alternative teaching methods and their efficiency within the scope of extracurrirular activities. It focuses on historical educational process and philosophy of the Czech and foreign pedagogical system. Some significant educators who were interested in alternative and activating methods are mentioned. It´s also worth mentioning to be familiar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zveřejnit od: 13. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MITANOVÁ, Monika. \textit{VYUŽITÍ HRY A AKTIVIZUJÍCÍCH METOD JAKO PROSTŘEDKU ZLEPŠENÍ ÚROVNĚ ZNALOSTÍ ANGLICKÉHO JAZYKA}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/kc03sk/.
Jak správně citovat práci
MITANOVÁ, Monika. VYUŽITÍ HRY A AKTIVIZUJÍCÍCH METOD JAKO PROSTŘEDKU ZLEPŠENÍ ÚROVNĚ ZNALOSTÍ ANGLICKÉHO JAZYKA. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Metody výuky rozvíjející komunikační dovednosti ve vybrané edukační realitě na středních školách
Hana PÁLKOVÁ -
Metody výuky argumentace v komunikační a slohové výchově
Marie VRÁBELOVÁ -
Volnočasové aktivity dětí mladšího školního věku s narušenou komunikační schopností
Monika Vocelová -
Dramatická výchova v rané výuce cizích jazyků. Německý dramatický kroužek pro žáky 3. ročníku základní školy.
Pavlína Sochorová -
Filmová výchova: úvod do oborového hledání
Jiří Forejt -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva