Navrhněte počítačovou hru pro vstupní kurzy programování – David Sedláček
David Sedláček
Bakalářská práce
Navrhněte počítačovou hru pro vstupní kurzy programování
Design a computer game for entering courses of progremming
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit výukový materiál pro vstupní kurz programování studijního poboru Aplikovaná informatika na Vysoké škole ekonomické v Praze, konkrétně pro kurz 4IT101. Práce analyzuje praktické přístupy k výuce programování, zejména objektově orientovaného programování, kde se studenti učí formou tvorby hry, s účelem navrhnout způsob výuky principů objektově orientovaného programování …víceAbstract:
This bachelor thesis creates educational material for programming course 4IT101 of study programme Applied informatics at University of Economics Prague. The thesis analyses practical approaches in programming education, especially regarding object-oriented programming where a game is formed in process with aim to propose a way of teaching the basics of object oriented programming using a single project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45924
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Rudolf Pecinovský
- Oponent: Jarmila Pavlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45924
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Employability of graduates of Faculty of Business Administration at the University of Economics, Prague
Monika Petrášová -
Návrh a implementace frameworku pro podporu výuky programování Javy na VŠE
Lubomír Verzich -
Alternativní výukové materiály pro vstupní kurzy programování
Jakub Závěrka -
Možnosti využití e-learningu pro výuku programování
Ondřej Svoboda -
Best Practices pro xUnit testování
Lukáš Matoušek -
Tvorba SW modulů pro počítačovou podporu KEM/PMO v OOP Java
Petr SLOUP -
Ukázkový příklad vývoje Java SE aplikace dle návrhového vzoru MVC
Josef Draslar -
WYSIWYG editor pro výuku OOP v Javě
Adam CHOVANEC