Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky – Bc. Kristýna Kvapilová
Bc. Kristýna Kvapilová
Master's thesis
Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
Marketing communication as a tool of customer relationship management
Abstract:
Řízení vztahu se zákazníky je klíčovým faktorem pro všechny organizace, neboť zahrnuje veškeré procesy komunikace se zákazníky. Diplomová práce se zabývá přínosem osobního prodeje a telefonování pro efektivní řízení vztahu se zákazníky v oblasti bankovnictví. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a přiblížení pojmů z oblasti marketingové komunikace, GDPR a CRM. Analytická část popisuje marketingovou …moreAbstract:
Customer relationship management is important for all organizations because includes all communication with customers. My diploma thesis focuses on benefits of personal selling and telephoning for effective customer relationship management in banking. The theoretical part is focused on basic terms of marketing communication, GDPR and CRM. The analytical part describes the marketing communication of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6317
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KVAPILOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/kcj17s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights