Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky – Bc. Kristýna Kvapilová
Bc. Kristýna Kvapilová
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
Marketing communication as a tool of customer relationship management
Anotace:
Řízení vztahu se zákazníky je klíčovým faktorem pro všechny organizace, neboť zahrnuje veškeré procesy komunikace se zákazníky. Diplomová práce se zabývá přínosem osobního prodeje a telefonování pro efektivní řízení vztahu se zákazníky v oblasti bankovnictví. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a přiblížení pojmů z oblasti marketingové komunikace, GDPR a CRM. Analytická část popisuje marketingovou …víceAbstract:
Customer relationship management is important for all organizations because includes all communication with customers. My diploma thesis focuses on benefits of personal selling and telephoning for effective customer relationship management in banking. The theoretical part is focused on basic terms of marketing communication, GDPR and CRM. The analytical part describes the marketing communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva