Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století – Bc. Alena ZACHAROVÁ
Bc. Alena ZACHAROVÁ
Bakalářská práce
Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990´s
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku erotické reklamy. Smyslem této práce je pokus o vymezení hranic mezi lechtivým a obscénním. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. První část seznamuje s historickým vývojem erotiky v reklamě a zobrazováním ženy i muže. Dále se zmiňuje o emancipaci, feminismu, stereotypech i o české společnosti. Praktická část vychází …víceAbstract:
The erotic advertising is the topic of the thesis and it´s goal is to specify the margin between the suggestive and "obscene" in the advertising. The thesis is dividend into two parts - theoretical and practical. The first part of the thesis deals with historical development of erotic in advertising and illustration of the womens and mens body in the past and nowdays. It shows the connection with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZACHAROVÁ, Alena. \textit{Od lechtivého k obscénnímu - hranice ''komunikovatelného'' v reklamě 90. let 20. století}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/kcr0ih/.
Jak správně citovat práci
ZACHAROVÁ, Alena. Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etika reklamy: série publicistických rozhovorů pro Respekt
Anna Foltýnová -
Etická a morální stránka reklamy
Kristýna Hanačíková -
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Etika v reklamě
Kateřina Synková -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika a korektnost v reklamě
Tereza ŽÁKOVÁ -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová