Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o. – Marek Vich
Marek Vich
Bakalářská práce
Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o.
Application of Modern company theory o company CS-Mtrade
Anotace:
První kapitola (teoretická část) definuje podnik, jeho okolí, marketing, marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. Druhá kapitola se zabývá praktickou částí. První podkapitola popisuje Teorii moderní firmy, její základy, východiska a teorie s ní spojené. Druhá podkapitola představuje společnost CS-Mtrade, s.r.o., její současný marketing a SWOT analýzu. Třetí podkapitola se zaměřuje na aplikaci …víceAbstract:
First chapter (theoretic part) defines company, surroundings of company, marketing, marketing instruments and marketing communication. Second chapter focuses on practic part. First sub-chapter describes the Modern company theory, its basics and theories connected with it. Second sub-chapter presents company CS-Mtrade, its actual marketing strategy and SWOT analysis. Third sub-chapter focuses on application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Improving Competitiveness for ABC HR Consulting Company Through The Application of The Balanced Scorecard
Anh Hoang Quach -
Projekt snížení vlivu hrozeb lidského faktoru pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.
Rostislava PŘEČKOVÁ -
Zhodnocení konkurenceschopnosti poradenské firmy
Lucie Martínková -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Michaela Bauerová -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Marketing vzdělávání pro segment 6-10 let
Veronika Trčková