Marek Vich

Bakalářská práce

Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o.

Application of Modern company theory o company CS-Mtrade
Anotace:
První kapitola (teoretická část) definuje podnik, jeho okolí, marketing, marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. Druhá kapitola se zabývá praktickou částí. První podkapitola popisuje Teorii moderní firmy, její základy, východiska a teorie s ní spojené. Druhá podkapitola představuje společnost CS-Mtrade, s.r.o., její současný marketing a SWOT analýzu. Třetí podkapitola se zaměřuje na aplikaci …více
Abstract:
First chapter (theoretic part) defines company, surroundings of company, marketing, marketing instruments and marketing communication. Second chapter focuses on practic part. First sub-chapter describes the Modern company theory, its basics and theories connected with it. Second sub-chapter presents company CS-Mtrade, its actual marketing strategy and SWOT analysis. Third sub-chapter focuses on application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24331