Marek Vich

Bachelor's thesis

Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o.

Application of Modern company theory o company CS-Mtrade
Abstract:
První kapitola (teoretická část) definuje podnik, jeho okolí, marketing, marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. Druhá kapitola se zabývá praktickou částí. První podkapitola popisuje Teorii moderní firmy, její základy, východiska a teorie s ní spojené. Druhá podkapitola představuje společnost CS-Mtrade, s.r.o., její současný marketing a SWOT analýzu. Třetí podkapitola se zaměřuje na aplikaci …more
Abstract:
First chapter (theoretic part) defines company, surroundings of company, marketing, marketing instruments and marketing communication. Second chapter focuses on practic part. First sub-chapter describes the Modern company theory, its basics and theories connected with it. Second sub-chapter presents company CS-Mtrade, its actual marketing strategy and SWOT analysis. Third sub-chapter focuses on application …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24331