Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o. – Marek Vich
Marek Vich
Bachelor's thesis
Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o.
Application of Modern company theory o company CS-Mtrade
Abstract:
První kapitola (teoretická část) definuje podnik, jeho okolí, marketing, marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. Druhá kapitola se zabývá praktickou částí. První podkapitola popisuje Teorii moderní firmy, její základy, východiska a teorie s ní spojené. Druhá podkapitola představuje společnost CS-Mtrade, s.r.o., její současný marketing a SWOT analýzu. Třetí podkapitola se zaměřuje na aplikaci …moreAbstract:
First chapter (theoretic part) defines company, surroundings of company, marketing, marketing instruments and marketing communication. Second chapter focuses on practic part. First sub-chapter describes the Modern company theory, its basics and theories connected with it. Second sub-chapter presents company CS-Mtrade, its actual marketing strategy and SWOT analysis. Third sub-chapter focuses on application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24331
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Improving Competitiveness for ABC HR Consulting Company Through The Application of The Balanced Scorecard
Anh Hoang Quach -
Projekt snížení vlivu hrozeb lidského faktoru pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.
Rostislava PŘEČKOVÁ -
Zhodnocení konkurenceschopnosti poradenské firmy
Lucie Martínková -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Michaela Bauerová -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Marketing vzdělávání pro segment 6-10 let
Veronika Trčková -
Marketing ve vzdělávání dospělých
Martin ZNAMENÁČEK