Usos lingüístics a la Seu d'Urgell i a Andorra: un estudi comparat – Bc. Markéta Janíčková
Bc. Markéta Janíčková
Bakalářská práce
Usos lingüístics a la Seu d'Urgell i a Andorra: un estudi comparat
Linguistic uses in Seu d'Urgell and Andorra: comparative study
Abstract:
Bakalářská diplomová práce „Usos lingüístics a la Seu d’Urgell i a Andorra: un estudi comparat“ pojednává o použití katalánského a španělského jazyka v katalánském městě la Seu d’Urgell a ve městě Andorra, která jsou nedaleko od sebe. Cílem práce je porovnání užití katalánského a španělského jazyka v těchto městech. Sběr dat byl prováděn metodou dotazníku v době od září 2017 do dubna 2018. Teoretická …víceAbstract:
The bachelor thesis “Usos lingüístics a la Seu d’Urgell i Andorra: un estudi comparat” discusses the use of Catalan and Spanish languages in the Catalan city la Seu d’Urgell and in the city of Andorra la Vella, which are located at a distance of around 20 km from each other. The aim of this thesis is to compare the use of Catalan and Spanish in both cities. The data was collected with the questionnaire …více
Jazyk práce: katalánština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ywo7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Mgr. Elga Cremades Cortiella, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Utrera Domínguez
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Katalánský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
Magdalena HANUSKOVÁ -
Comparaison entre le système phonétique du catalan et du français
Aneta Adámková -
Sensory Experiences Questionnaire: adaptace do českého jazyka
Jakub Bednář -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková