Kateřina Mlsová

Bachelor's thesis

E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu

Abstract:
V dnešní urychlené době a v době, kdy se většina z nás bez internetu neobejde, je dobré využívat k propagaci svých produktů i sociální sítě. Cílem práce je identifikovat praktiky dobré praxe v rámci práce s elektronickými médii prostřednictvím analýzy e-marketingové komunikace podniku zaměřeného na výrobu nealkoholických nápojů a jeho přímých konkurentů. Pro splnění cíle jsou pozorovány a analyzovány …more
Abstract:
In today’s fast-paced world and when most of us can’t do anything without the internet it’s a good thing to use social networks to promote your products. The aim of this work is to identify good practice in working with electronic media through the analysis of e-marketing communication of a company focused on production of soft drinks and its direct competitors. In order to achieve the goal, the social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2023
  • Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích