E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu – Kateřina Mlsová
Kateřina Mlsová
Bachelor's thesis
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Abstract:
V dnešní urychlené době a v době, kdy se většina z nás bez internetu neobejde, je dobré využívat k propagaci svých produktů i sociální sítě. Cílem práce je identifikovat praktiky dobré praxe v rámci práce s elektronickými médii prostřednictvím analýzy e-marketingové komunikace podniku zaměřeného na výrobu nealkoholických nápojů a jeho přímých konkurentů. Pro splnění cíle jsou pozorovány a analyzovány …moreAbstract:
In today’s fast-paced world and when most of us can’t do anything without the internet it’s a good thing to use social networks to promote your products. The aim of this work is to identify good practice in working with electronic media through the analysis of e-marketing communication of a company focused on production of soft drinks and its direct competitors. In order to achieve the goal, the social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hukr2/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2023
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLSOVÁ, Kateřina. \textit{E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/kcz0qg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková