Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR – Bc. Tereza Solanská
Bc. Tereza Solanská
Master's thesis
Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR
Instagram and its Influence on Body Image of Czech Women
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na vliv sociální sítě Instagram na ženy v České republice, konkrétně jejich vnímání vlastního vzhledu v důsledku používání této platformy. Cílem je zjistit, jak sociální síť Instagram ovlivňuje vnímání vlastního vzhledu u aktivních uživatelek této sociální sítě a navrhnout případná doporučení pro pozitivní ovlivnění této problematiky. Diplomová práce je rozdělena do …moreAbstract:
The presented thesis focuses on the influence of Instagram on women in the Czech Republic, specifically their perception of their own appearance as a result of using this platform. The aim is to find out how the Instagram affects the perception of their own appearance and to suggest possible recommendations for influencing this issue in a positive way. The diploma thesis is divided into three parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Solanská, Tereza. Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Body image dospívajících a sociální sítě
Lucie FRELICHOVÁ -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová