Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR – Bc. Tereza Solanská
Bc. Tereza Solanská
Diplomová práce
Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR
Instagram and its Influence on Body Image of Czech Women
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vliv sociální sítě Instagram na ženy v České republice, konkrétně jejich vnímání vlastního vzhledu v důsledku používání této platformy. Cílem je zjistit, jak sociální síť Instagram ovlivňuje vnímání vlastního vzhledu u aktivních uživatelek této sociální sítě a navrhnout případná doporučení pro pozitivní ovlivnění této problematiky. Diplomová práce je rozdělena do …víceAbstract:
The presented thesis focuses on the influence of Instagram on women in the Czech Republic, specifically their perception of their own appearance as a result of using this platform. The aim is to find out how the Instagram affects the perception of their own appearance and to suggest possible recommendations for influencing this issue in a positive way. The diploma thesis is divided into three parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Solanská, Tereza. Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Body image dospívajících a sociální sítě
Lucie FRELICHOVÁ -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová