The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising – Simona Nováková
Simona Nováková
Bachelor's thesis
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Abstract:
This thesis concentrates on Dove brand and the Campaign for Real Beauty. The purpose of this thesis is to investigate the effectiveness of Dove in terms of branding and the 'ideal beauty' stereotype, as well as the relation of Dove to the contradictory Axe brand and to contrast the Dove Campaign with misleading advertising. The thesis is divided into two parts. Firstly, the theoretical part defines …viacAbstract:
Tato práce je zaměřená na značku Dove a její Kampaň za skutečnou krásu. Cílem práce je zjištění efektivity této značky v rámci brandingu a také v rámci stereotypů spojovaných s ideálem krásy v médiích, dále pak zkoumání vztahu značky Dove s protichůdnou značkou Axe a porovnání Dove kampaně s klamavou reklamou. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu a zaměřuje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zverejniť od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Simona. The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Kampaň za skutečnou krásu značky Dove a vliv médií na současný kult krásy
Linda HODÍKOVÁ -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Krása bez věkového limitu - analýza Kampaně za skutečnou krásu
Lenka Korbelová -
Reklama a branding - jak lidé vnímají značky
Anna Zlesáková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ