Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea – Bc. Matúš Dunaj
Bc. Matúš Dunaj
Bakalářská práce
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
Application of purchasing power parity theory on products of company IKEA
Abstract:
This bachelor thesis deals with an application of a purchasing power parity (PPP) theory on products of the company IKEA. In the first chapter, the thesis provides a theoretical framework for clarification of purchasing power parity concept and laws, on which this concept is based on. Created consumer baskets consequently serve for calculations that are interpreted in following chapters. The result …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá aplikáciou teórie parity kúpnej sily na produkty firmy IKEA. Práca vo svojej prvej časti poskytuje teoretický rámec pre ozrejmenie konceptu parity kúpnej sily azákonov, na ktorých je tento koncept založený. Vytvorené spotrebné koše následne slúžia k výpočtom, ktoré sú v ďalších častiach práce interpretované. Výsledkom je zistenie, s akou presnosťou sa zhodujú parity …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qfcfp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Libor Žídek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Fitzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Purchasing Power Parity (PPP) Deviations: The case of Zimbabwe and it’s five neighbouring countries (1997 – 2016).
Tinashe Mudavanhu -
Purchasing Power Parity - Theory and Practice
Michał Aleksander Bukat -
Testování teorie parity kupní síly
Kateřina Gižová -
Purchasing Power Parity in Transition Economies
Pavla Dúbravská -
Parita kúpnej sily na príklade ŠKODA AUTO a.s.
Michal Janko -
Platobná bilancia a jej dopad na menový kurz
Tamara Psotová -
Teorie rovnovážného měnového kurzu v kontextu mechanismu ERM II
Martina Fröhlichová -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ