Čtenářské dovednosti u sluchově postižených dětí – Mgr. Lenka Gottwaldová
Mgr. Lenka Gottwaldová
Bakalářská práce
Čtenářské dovednosti u sluchově postižených dětí
Reading abilities of hearing impaired children
Anotace:
Anotace: V bakalářské práci se zabývám úrovní čtenářských dovedností dětí a poukazuji na specifické zvláštnosti v oblasti čtenářských dovedností a zda samotný kochleární implantát vyřeší problematiku porozumění čteného textu u sluchově postižených dětí.Abstract:
Abstract: This work considers the level of children’s reading abilities and shows the specialities in the field of reading capabilities . Another question considered is if the cochlear implant alone can solve the problem of understanding of read text at children with hearing disabilities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gdes6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ