In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s. – Rudolf Ešner
Rudolf Ešner
Diplomová práce
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Instore marketing and its aplication at Ahold Czech Republic, a. s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá důležitou oblastí marketingu v maloobchodu -- instore marketingem se zaměřením na komerční komunikace, především sales promotions aplikované v síti malobchodních prodejen Albert. V práci jsou charakterizována specifika retail marketingu a nákupní chování českých zákazníků. Hlavní část práce se týká analýzy instore komunikace v prodejnách Albert -- jak vlastní komunikace řetězce …víceAbstract:
This thesis deals with an important part of marketing in retail trade -- instore marketing with a focus on commercial communications and especially sales promotions applied in Albert stores. The thesis characterizes the specifics of marketing in the retail and shopping behavior of Czech customers. The main part concerns the analysis of instore communication in Albert stores -- both its own communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Martin Eliáš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje přírodních léčiv
Ivana Rožnovská -
Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl
Alena Džbánková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova