Rozvoj komunikačních dovedností u žáků se specifickými poruchami učení v matematice – Bc. Angelika Táborská
Bc. Angelika Táborská
Diplomová práce
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků se specifickými poruchami učení v matematice
The development of communicative skills at pupils with learning disorders in Mathematics
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnována poruchám učení. Jsou zde vysvětleny pojmy, které se vztahují k této problematice, také se zabývá etiologií a jen okrajově vzděláváním žáků s poruchami učení. Druhá kapitola se zabývá komunikačními dovednostmi a jsou zde popsané komunikační schopnosti žáků s poruchami …víceAbstract:
The thesis is divided into theoretical and research part. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is devoted to learning disorders. There are explained terms that relate to this issue, it also deals with the etiology and only marginally with education of students with learning disorders. The second chapter deals with the communicative skills and the communicative abilities …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie dyspinxie dysmúzie dyspraxie vzdělávání žáků s poruchami učení komunikace slovní zásoba řeč druhy slovních úloh řešení slovních úloh reedukační přístup specific learning disorders dyslexia dysgraphy dysortography dyscalculia dyspinxia dysmusia dyspraxia edukation of pupils with learning disorders communication word building speech types of verbal tasks solution of verbal tasks reeducative approaches
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gxiid/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
- Oponent: RNDr. Karel Lepka, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Radim KLEMENS -
Teaching English as a Foreign Language to Pupils with Learning Disabilities
Ngozi NWAUKWA -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová