Marketingová strategie lidového pěveckého umění z Koločavy v Podkarpatské Ukrajině – František Závacký
František Závacký
Bakalářská práce
Marketingová strategie lidového pěveckého umění z Koločavy v Podkarpatské Ukrajině
Marketing strategy of folk singing art from Koločava in Subcarpathian Ukraine
Anotace:
The aim of this work is to analyze the current state of regional folk singing art in the Carpathian Ukraine and the popularization of this folk art in the Czech Republic. The theoretical part deals with general issues of folk art, the division of individual elements and folk art, further describes marketing as the main tool for popularizing the source focus and presents possible forms of marketing …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the current state of regional folk singing art in the Carpathian Ukraine and the popularization of this folk art in the Czech Republic. The theoretical part deals with general issues of folk art, the division of individual elements and folk art, further describes marketing as the main tool for popularizing the source focus and presents possible forms of marketing …víceAbstract:
The aim of this work is to analyze the current state of regional folk singing art in the Carpathian Ukraine and the popularization of this folk art in the Czech Republic. The theoretical part deals with general issues of folk art, the division of individual elements and folk art, further describes marketing as the main tool for popularizing the source focus and presents possible forms of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Dušan Kalášek
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň