Využití marketingové komunikace v marketingu politických stran – Bc. Marek Tomčík
Bc. Marek Tomčík
Diplomová práce
Využití marketingové komunikace v marketingu politických stran
Utilisation of Marketing Communication in the Marketing of Political Parties
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza průběhu volební kampaně při volbách do zastupitelstva města Litvínov v roce 2010. Je provedena analýza komunální kampaně pěti politických stran v Litvínově. Práce je zaměřena zejména na využívání marketingových nástrojů a způsobu komunikace stran s voliči. Teoretická část se zabývá srovnáním ekonomického a politického marketingu a jeho historií. Praktická část obsahuje …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis is the analysis of the electoral campaign for the elections to the city council Litvinov in 2010. Analysis is made of election campaign in five political parties in the Litvinov. The thesis is mainly focused on the use of marketing tools and ways of communicating with voter’s parties. The theoretical part focuses comparing the economic and political marketing and its …víceKlíčová slova
politický marketing marketingové nástroje komunikační mix komunální volby komunální politika politická strana kandidát kandidátní listina volič political marketing marketing instruments communications mix municipal elections municipal policy political party candidate candidate list the voter.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xaznb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová