Herní aktivity žáků s PAS ve školním prostředí – Bc. Lucie Němečková, DiS.
Bc. Lucie Němečková, DiS.
Bachelor's thesis
Herní aktivity žáků s PAS ve školním prostředí
Gaming activities of students with autism in the school environment
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou trávení volného času žáků s poruchou autistického spektra (PAS) ve školním prostředí. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení pojmu PAS, klasifikace poruch autistického spektra a jejich charakteristické projevy. Popisuje vliv školního prostředí na žáka s PAS - význam strukturovaného učení. Součástí teoretické části je vysvětlení významu hraní u dětí …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the school free time activities of pupils with the autism spectrum disorder (ASD).The theoretical part is devoted to the ASD definition and its characteristic features. It describes an impact of the school environment on the pupil with ASD – importance of the structured learning. The theoretical part includes the explanation of the play importance for the pupils with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ols7h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Virtual Environment for Exposure Therapy for Sound Sensitivity in Autism Spectrum Disorder
Jan Maceček -
Self-Regulation in Autism Spectrum Disorder
Muhammed Emin Karadeniz -
The mixing of British and American English by Czech students of English and the impact of free-time activities on their use of English
Pavel CHECHELSKÝ -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Strukturované učení u žáků s poruchami autistického spektra a přidruženým mentálním postižením
Martina TOPOLOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková