Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci – Bc. Bc. Michaela VOSKÁROVÁ
Bc. Bc. Michaela VOSKÁROVÁ
Master's thesis
Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci
Creation of worksheets to English lessons for pupils at lower secondary school in Střední škola, základní škola a mateřská škola pro sluchově postižené in Olomouc
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na výuku anglického jazyka žáků se sluchovým postižením na druhém stupni základních škol pro sluchově postižené. Teoretická část pojednává o sluchovém postižení, jeho vlivu na osvojování anglického jazyka žáky se sluchovým postižením, dále jsme se vyjmenovali výstupy, které by měli žáci z cizího jazyka zvládnout. V praktické části jsme popsali způsob tvorby pracovních listů …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on teaching English language to pupils with hearing impairment at lower secondary schools forhearing impaired. The theoretical part concerns with hearing impairment, its influence on process of learning English language by pupils with hearing impairment, we also listed outcomes of the learning process. In thepractical part we described the manner of the worksheets creation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zverejniť od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOSKÁROVÁ, Michaela. \textit{Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ke1y9a/.
Jak správně citovat práci
VOSKÁROVÁ, Michaela. Tvorba pracovních listů do anglického jazyka pro žáky druhého stupně na Střední škole, základní škole a mateřské škole pro sluchově postižené v Olomouci. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / USPP-UAJ
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Současný stav vzdělávání žáků se sluchovým postižením ve speciálních školách v České republice se zaměřením na používané komunikační systémy
Irena Mrůzková -
Zdravý životní styl a žáci se sluchovým postižením na střední škole
Petra Gluchová -
Zkušenosti studentů se sluchovým postižením s rezidenčními službami
Adam Sladký -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací
Marie Mištová -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva