Petr Skalný

Bakalářská práce

Strategická analýza společnosti Mondelez Czech Republic, s.r.o.

Strategic Analysis of Mondelez Czech Republic, s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat příležitosti a hrozby, silné a slabé stránky společnosti Mondelez Czech Republic, s.r.o. s využitím metod strategické analýzy. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. Teoretická část poskytuje teoretický základ a definuje jednotlivé metody strategické analýzy. Praktická část je zaměřena na vyhotovení těchto metod. Nejprve je podnik představen a jsou definovány …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify opportunities and threats, strengths and weaknesses of Mondelez Czech Republic, s.r.o. using the methods of strategic analysis. The thesis is structured into two main parts. The theoretical part provides the theoretical basis and defines the different methods of strategic analysis. The practical part focuses on the execution of these methods. First, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Patrik Sieber
  • Oponent: Pavel Mikan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86768