Inovace modulu CRM informačního systému Apertum společnosti ELKO EP, s.r.o. – Bc. Jana SKLENÁŘOVÁ
Bc. Jana SKLENÁŘOVÁ
Diplomová práce
Inovace modulu CRM informačního systému Apertum společnosti ELKO EP, s.r.o.
Project of CRM system innovation in company ELKO EP, s.r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je {\clqq}Projekt inovace systému CRM v podniku ELKO EP, s.r.o. Smyslem této práce je návrh optimálního řešení inovace systému CRM ve firmě, které respektuje CRM stragegii firmy. S ohledem na tuto strategii jsou definovány základní nedostatky a požadavky, z nichž se následně odvíjí návrh technického řešení sytému CRM. Inovace je navržena tak, aby se modul CRM stal účinným a …víceAbstract:
The main object of this thesis is {\clqq}Project of innovation CRM system`` in a company ELKO EP, s.r.o. Purpose of this thesis is design of optimal solution CRM system in a company, which re-spects corporate CRM strategy. Regarding to this strategy and definition of basic deficiencies and requirements is implied a project of technical sollution of CRM system. Innovation of CRM sys-tem should be designed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2007
Identifikátor:
3943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLENÁŘOVÁ, Jana. \textit{Inovace modulu CRM informačního systému Apertum společnosti ELKO EP, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ke52so/.
Jak správně citovat práci
SKLENÁŘOVÁ, Jana. Inovace modulu CRM informačního systému Apertum společnosti ELKO EP, s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová