Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR – Jan Krásný
Jan Krásný
Bakalářská práce
Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR
Comparison and Evaluation of Marketing Communication of Banks in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se pokouší porovnat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci vybraných bank v ČR a odhadnout budoucí vývoj marketingové komunikace v bankovní sféře. Práce nejprve definuje základní principy a nástroje marketingu a marketingové komunikace v historickém kontextu. Následuje vymezení specifik pro oblast služeb, resp. bankovnictví. Těžiště práce je ve srovnání nástrojů marketingového …víceAbstract:
This study is comparing, analysing and evaluating marketing communication of selected banks in the Czech republic. It also predicts future trends of marketing communication within the bank industry. At first, the study defines basic principles and tools of marketing communication in historical context. It is followed by the description of specifications in the area of banking services. The focus of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nvivd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová