Jan Krásný

Bakalářská práce

Porovnání a vyhodnocení marketingové komunikace bank v ČR

Comparison and Evaluation of Marketing Communication of Banks in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se pokouší porovnat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou komunikaci vybraných bank v ČR a odhadnout budoucí vývoj marketingové komunikace v bankovní sféře. Práce nejprve definuje základní principy a nástroje marketingu a marketingové komunikace v historickém kontextu. Následuje vymezení specifik pro oblast služeb, resp. bankovnictví. Těžiště práce je ve srovnání nástrojů marketingového …více
Abstract:
This study is comparing, analysing and evaluating marketing communication of selected banks in the Czech republic. It also predicts future trends of marketing communication within the bank industry. At first, the study defines basic principles and tools of marketing communication in historical context. It is followed by the description of specifications in the area of banking services. The focus of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Evžen Sýkora, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS