Nadané děti v kontextu předškolního vzdělávání – Mgr. Jitka KEKOVÁ
Mgr. Jitka KEKOVÁ
Bakalářská práce
Nadané děti v kontextu předškolního vzdělávání
Gifted children in context of preschool education
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem ?Nadané děti v kontextu předškolního vzdělávání? se věnuje nadaným dětem v předškolním věku. Jejím cílem je orientace v problematice nadání, jeho diagnostiky u dětí předškolního věku a vymezení postavení takového dítěte v systému předškolního vzdělávání v České republice. Práce dále ukazuje možnost využití metody projektového vyučování při práci s nadanými dětmi.Abstract:
This bachelor´s work title is ?Gifted children in context of preschool education? is dedictaed to gifted children in preschool age. The target od the work is to orientate the reader in problematice od talent, diagnostics of talent by children of preschool age and definition od position the gifted children in the systém od preschool education in Czech republic. The work also shows the posibility of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zveřejnit od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KEKOVÁ, Jitka. Nadané děti v kontextu předškolního vzdělávání. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika a specifika práce s nadanými dětmi na základní škole
Eva Bartesová -
Zkušenosti rodičů a pedagogických pracovníků s využitím Dennyho metody pro dítě s PAS
Kateřina Štěpařová -
Otevřený dialog jako metoda práce s lidmi s duševním onemocněním
Jitka MACÁKOVÁ -
Sociální práce s rodinami s dětmi s nařízenou ústavní výchovou
Kamila Wunderlich -
Metoda STP a práce s marketingovým mixem
Aneta Lutovská -
Metody práce s dětmi s PAS
Barbora BÁRTOVÁ -
Pedagog a jeho metody při práci se studentem s ADHD/ADD při hodinách anglického jazyka s důrazem na rozvoj mluveného projevu
Jan Jehlička -
Metoda "Geef me de 5" při práci s dětmi s autismem
Ivana Richtárová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 8. 2013