Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Kateřina Látalová
Bc. Kateřina Látalová
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Abstract:
Předmětem diplomové práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. V první části jsou charakterizovány a zhodnoceny různé typy marketingových nástrojů pro podporu a zvýšení prodeje v současné době. V druhé části jsou definovány a zhodnoceny použité marketingové nástroje společnosti COTY ČR, s r. o. v rámci kampaně Play it Wild. Třetí část práce obsahuje posouzení efektivnosti …moreAbstract:
Subject of this diploma thesis is the proposal of marketing activities for the sales promotion and sales increase. The first part deals with a description and evaluation of various types of marketing tools currently used for the promotion and increase of sales. The second part is focused on definition and appraisal of the marketing tools applied by COTY Czech Republic s.r.o. in the course of Playboy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aadk5/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Marketing communication for newly launched products in selected market
Lucie Kambová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček