Marketingová komunikace skupiny PRE – Bc. Jiří Zima
Bc. Jiří Zima
Bakalářská práce
Marketingová komunikace skupiny PRE
Marketing communication of the PRE group
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci konkrétního podniku. Zvoleným subjektem je Skupina PRE, konkrétně společnost Pražská energetika, a.s. Jejím cílem je popsat marketingovou komunikaci ve velké společnosti pohybující se na trhu obchodování s elektrickou energií. Práce popisuje marketingový plán, marketingový mix a marketingovou komunikaci PRE a poukazuje na provázanost marketingové …víceAbstract:
This thesis is devoted to specific marketing communications company. The chosen subject is the PRE Group, namely the company Pražská energetika, a.s. Its aim is to describe marketing communication in the large companies operating on market with electricity trading. The thesis describes the marketing plan, marketing mix and marketing communication of PRE and the link age of marketing communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zg0k3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová