Klára Muranová

Master's thesis

Marketingová strategie taneční školy

Marketing strategy of dance school
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingu služeb a návrhem marketingové strategie, který se opírá o teoretickou část diplomové práce. Za pomoci situační analýzy v praktické části včetně dotazníkového šetření jsou navrženy konkrétní řešení marketingové strategie pro taneční školu Team GJ v roce 2015.
Abstract:
The thesis deals with marketing strategy of dance school. The goal of the thesis is to create specific marketing solutions how to bring new customers to the business and retain clients' loyalty. The practical part contains interviews with current clients of the dance school, PEST and SWOT analyses and proposition of marketing strategy - using the marketing mix - for the next season of Team GJ in 2015 …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2015
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Daniel Jesenský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44411