Differentiation in Multilevel Adult Classes – Bc. Petra Schneiderová
Bc. Petra Schneiderová
Master's thesis
Differentiation in Multilevel Adult Classes
Differentiation in Multilevel Adult Classes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá diferenciací instrukcí ve výuce víceúrovňových tříd a je zaměřena na dospělé studenty. Obsah teoretické části popisuje základní fakta výuky víceúrovňových tříd, seznamuje s obecnými charakteristikami dospělých studentů a teorií vzdělávání dospělých. Dále prezentuje různé strategie diferenciace instrukcí včetně uspořádání třídy, plánování a organizování postupů výuky, vytváření …moreAbstract:
The diploma thesis deals with differentiating instructions in teaching multilevel classes and it is focused on adult learners. The content of the theoretical part describes the basic facts of teaching multilevel classes, introduces general characteristics of adult learners and theories of adult learning, presents different strategies of differentiated instructions including arranging the environment …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x7wnt/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Tinatin Chitorelidze -
Potential applications of cardiomyocytes differentiated from human embryonic stem cells and induced pluripotent stem cells in the diseases of the human heart
Martin Pešl -
Advanced Students and Their Language Development in a Multilevel Class
Dita Massey