Efektivní výuka českého jazyka na 2. stupni ZŠ - metody, formy a postupy – Bc. Markéta SUROVCOVÁ
Bc. Markéta SUROVCOVÁ
Diplomová práce
Efektivní výuka českého jazyka na 2. stupni ZŠ - metody, formy a postupy
Effective teaching of the Czech language at lower-secondary school - methods, forms and procedures
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je definován pojem výuka, jsou zde uvedeny faktory ovlivňující efektivní výuku českého jazyka, výukové metody, klasifikace výukových metod a inovativní výukové metody. Praktická část pojednává o preferencích inovativních výukových metod u učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ ve Vsetíně, k čemuž je využitý …víceAbstract:
The thesis is dividend into the theoretical and practical part. Teaching is defined in the theoretical part. There are factors influencing effective teaching of the Czech language, teaching methods, classification of teaching methods and innovative teaching methods. The practical part deals with the preferences of innovative teaching methods for teachers of Czech language and literature at lower - …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUROVCOVÁ, Markéta. Efektivní výuka českého jazyka na 2. stupni ZŠ - metody, formy a postupy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce oboru kadeřník
Kateřina Suchá -
Využití aktivizujících výukových metod ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Kateřina Martináková -
Využití komplexních výukových metod se zaměřením na české moderní dějiny na 1. stupni ZŠ
Roman RŮŽIČKA -
Používání tradičních a aktivizačních metod v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ
Markéta Novosádová -
Prvky aktivizujících metod výuky v učivu chemie 8. ročníku na ZŠ
Markéta Vaculíková -
Inovativní výukové metody v předmětu Ošetřovatelství
Hana HRACHOVCOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Alternativní výukové směry jako inspirace pro inovativní výukové metody
Nikola ŽIŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva