Podnikatelský plán založení fitness centra – Monika Jindrová
Monika Jindrová
Diplomová práce
Podnikatelský plán založení fitness centra
Business plan for Establishing of a Fitness center
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Podnikatelský plán na založení fitness centra" je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného fitness centra. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku malých a středních podniků, jejich význam pro národní hospodářství a také popisuje strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá sestavením podnikatelského plánu na založení reálného …víceAbstract:
The aim of the thesis "Business Plan for Establishing of a Fitness center" is the elaboration of a bussines plan on establishment of the real fitness center. The theoretical part is aimed to characterize small and medium business, its importance for national economy and also represents the structure and content of a business plan. The practical part is concentrated on creation of the bussines plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2009
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Miroslav Křížek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík