Propagace hudebních festivalů v České republice – Bc. Tereza Voborská
Bc. Tereza Voborská
Master's thesis
Propagace hudebních festivalů v České republice
Promotion of music festivals in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se především zabývá propagací hudebních festivalů a komunikačními kanály, které jsou pro tyto účely využívány. V teoretické části jsou zmíněny pojmy event marketing či hudební festival, které jsou pro pochopení této práce klíčové. Mimo jiné je zde teoreticky vysvětlen marketingový mix 4P a komunikační mix hudebních festivalů. V druhé části, praktické, došlo k analýze vybraného festivalu …moreAbstract:
The diploma thesis mainly focuses on the promotion of music festivals and communication channels that are used for the promotion. The theoretical part mentions the concepts of event marketing or music festival, which are necessary for understanding this thesis. Among other things, the marketing mix of 4P and the communication mix of music festivals are theoretically explained here. In the second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/famj9/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia