Bc. Iveta Šabatová

Master's thesis

Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku

The Analysis of Instruments, Techniques and Effectivity of PR Campaign in a Particular Company
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou public relations ve specifickém prostředí vysoké školy. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé kroky nutné ke zjištění a stanovení cílů public relations a výběru vhodné marketingové a komunikační strategie. V aplikační části je zpracována současná činnost oddělení public relations na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze. Součástí marketingové komunikace je …viac
Abstract:
This thesis deals with the issues of public relations on the specific background of the Czech Technical University (CTU) in Prague. In the theoretical part there are being discussed the important steps for specifying goals of public relations and then choosing the right strategy in terms of marketing and communication. In the application part, the public relations activities of the Faculty of Electrical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní