Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku – Bc. Iveta Šabatová
Bc. Iveta Šabatová
Diplomová práce
Analýza prostředků, technik a efektivnosti PR kampaně v konkrétním podniku
The Analysis of Instruments, Techniques and Effectivity of PR Campaign in a Particular Company
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou public relations ve specifickém prostředí vysoké školy. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé kroky nutné ke zjištění a stanovení cílů public relations a výběru vhodné marketingové a komunikační strategie. V aplikační části je zpracována současná činnost oddělení public relations na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze. Součástí marketingové komunikace je …víceAbstract:
This thesis deals with the issues of public relations on the specific background of the Czech Technical University (CTU) in Prague. In the theoretical part there are being discussed the important steps for specifying goals of public relations and then choosing the right strategy in terms of marketing and communication. In the application part, the public relations activities of the Faculty of Electrical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j2965/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev