Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium – David WIEDON
David WIEDON
Bakalářská práce
Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium
Perception of faculty communication channels by study applicants
Anotace:
Konkurence mezi univerzitami stále narůstá. Většinu dnešních uchazečů na vysokou školu tvoří generace Z, která nejraději konzumuje obsah v digitální podobě. Na to musí vysoké školy reagovat a svůj komunikační mix tomu musí přizpůsobovat. Cílem práce je objasnit, jak uchazeči středních škol ekonomických, obchodních akademií či gymnázií v Ústeckém kraji, které jsou ve spolupráci s FSE UJEP, vnímají komunikační …víceAbstract:
Competition between universities keeps increasing. The majority of today's college applicants are part of Generation Z, who prefer to consume content in digital form. Universities must respond to this and adapt their communication mix accordingly. The aim of this paper is to shed light on how applicants from secondary schools of economics, business academies or grammar schools in the Ústí nad Labem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WIEDON, David. \textit{Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/kg08r2/.
Jak správně citovat práci
WIEDON, David. Vnímání komunikačních kanálů FSE UJEP uchazeči o studium. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova